BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

17 Aralık 2011 Cumartesi

AK PARTİ İLÇE BİNASINDA DEVİR-TESLİM TÖRENİ YAPILDI .


Cuma Günü Ak Parti İlçe Binasında Düzenlenen Devir Teslim Törenine Ak Parti Bağlar Eski İlçe Başkanı Cevdet Kara , İlçe Başkan Yardımcıları , Bağlar Kadın Kolları , Bağlar Gençlik Kolları , Mahalle Temsilcileri , Yeni İlçe Başkanımız Erdal Erdal Ve Partililerin Katılımıyla Gerçekleşen Devir Teslim Töreninde Görevi Teslim Eden Eski Bağlar İlçe Başkanı Cevdet Kara, “Yapmış Olduğumuz Bu Devir Teslim Töreninde  Erdal Erdal Kardeşimize Görevimizi Devretmek İçin Bu Töreni Düzenledik.


Yaklaşık 2,5 Yıldır Görevini Sürdürdüğüm Bağlar  İlçe Başkanlığında Yönetim Kurulu Arkadaşlarımla Birlikte Daima Partimiz Ve Bağlar İlçemiz İçin Hizmetler Yapmaya Çalıştık. Biz Bağlar  İlçe Yönetimi Ve Şahsım Adına Erdal Erdal Kardeşimin Yönetiminde Ve Yanında Bulunacak Tüm Arkadaşlarımıza Bu Yeni Görevlerinde Başarılar Diliyoruz. Tüm Arkadaşlarımla Birlikte Bundan Sonra Da Partimizin Hizmetinde Olacağımızı, Başkanımızın Arkasında Olacağımızı, Partimiz Ve Bağlar İlçemiz İçin Sonuna Kadar Çalışacağımızı Yenilemek İstiyorum” Diye Konuştu. Duygusal Anların Yaşandığı Devir Teslim Töreninde Eski İlçe Bakanı Cevdet Kara Bilerek Veya Bilmeyerek Üzdüğüm Tüm Partililere Ben Hakkımı Helal Ediyorum Sizlerde Hakkınız Helal Edin Dedi .

Yeni İlçe Başkanlığına Atanan Sn İlçe Başkanımız Erdal Erdal ise Ak Parti Bağlar İlçe Teşkilatına Genel Merkezimizin Taktiri İle Bana Tevdi Edildi . Bende Bu Zorlu Görevi Yüklenerek İlçemize Hayırlı Hizmetler Yapma Gayreti İçerisinde Olacağımı Ve Halkımızın Ve Bana Güvenenlerin Güvenine Layık Olmaya Çalışacağımı Söylemek İstiyorum . Bu Çalışmalarda Bana En Büyük Desteği Yine İlçe Halkımızın Ve Partililerin Yapacağından Da Kesin Eminim . Partimize Verecekleri Destekle Görevimizi Yerine Getireceğimizden Kimsenin Şüphesi Olmasın .
Gene Bu Çalışmalarımızda Bizlere En Büyük Desteği Sağlayacak Bir Birinden Değerli Milletvekillerimiz Ve En Az Onlar Kadar Değerli Olan İl Başkanımız Olacağınıda Biliyorum . Bundan Sonraki Hazırlanacak Olan Yeni Yönetim Kurulu Olarak   İl ve İlçe  Meclis Üyemizle İle Birlikte Sürekli İstişare İle Daha Fazla Hizmetler Getirmenin Peşinde Olacağız . Ben Bugüne Kadar İlçemize Yapmış Olduğu Hizmetlerinden Dolayı Eski İlçe Başkanımız Cevdet Kara Ve Yönetim Kurulu Arkadaşlarına Teşekkür Ediyor . Bundan Sonraki Hayatlarında Sağlıklı Ve Mutlu Günler Geçirmelerini Diliyorum. 





































































0 yorum: