BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

22 Temmuz 2011 Cuma

SOSYAL İŞLER BAŞKANIMIZ - MÜNİR ÇEÇEN









































































01.01.1956 Yılında Hani İlçesi Soylu Köyünde doğdum . 1970 Yılında Diyarbakır Bağlar Hatboyunda semtinde bir gece konduya yerleşip , gençliğim hep o semtlerde geçmiştir. Babamın isteği üzerine Dağkapı Cumhuriyet garajında Tamirci çırağı olarak işe başladım. Elim işe yatkın olduğundan işi en kısa sürede kaptım ve 1981 yılında kendi tamirci Atölye dükkanımı açtım. 1986 yılında 2 sanayi sitesinin inşaat yapımında denetmen olarak görevlendirildim. Bu görevim 1990 yılına kadar sürdü bu süre zarfında 2 sanayinin inşasında emek ve katkılarım çoktur. 1992 yılında harfiyat işine başladım , 1996 yılında Tüm Aile fetlerinin ortak kararıyla İnşaat şirketi kuruldu ve beni Yönetim kurulu başkanı seçtiler ( Halen bu görevimin başındayım ) 1997 Yılında Dicle Öz.terkan 39 nolu Nakliyatçılar kooperatifine Başkan seçildim , bu görevimi 2000 yılına kadar devam ettim. 2001 yılında Muğla İl ve İlçelerinde çeşitli Resmi Kurumlarda içme suları , içme ve sulama inşaatları ve Okul inşaatları bakım , onarım ve yapımını 2004 yılına kadar devam ettirdim. Daha sonra  2004 yılında Ben ,Ailem ve Aşiretimiz çok görkemli bir katılımla AK PARTİ Ailesine katıldık . Ulusal ve yerel Basında katılımla ile ilgili epeyce haberler çıktı. İnanç ve görüşlerimiz partimizle birebir ötüşüyordu tüm aşiretin ortak kararıyla alınmış bir karardı . 2008 yılının Mart ayında Ticaret ve Sanayi Odasında Meslek Komitesi Asil Üyeliğine seçildim ( Halen bu görevimi yürütüyorum )  Ak Parti için gece gündüz canla başla çalışan sadece kendini , Diyarbakıra adıyan biriyim AK Parti Neferi olarak hizmet vermekteyim. 25.05.2009 yılında AK Parti İlçe Bağlar teşkilatında Yönetim Kuruluna Seçildim. 5 ay  Sosyal işler başkan yardımcısı olarak görev aldım , 2 yıldır da Sosyal işler başkanı olarak görevimi layıkıyla  yürütmekteyim. Her gün 150-200 vatandaşımızın dertlerini sorunlarını en ince detayına kadar notlar tutup sorunların çözümü konusunda ilgili kurum ve kuruluşlara yönlendirip işin hep takipçisi oldum. Görevim ve sorumluluğumu bildiğim için sabah 09:00 gelir saat 19:00 kadar severek ve istiyerek çalışırım. Tüm Halk tarafından çok sevilen hürmet ve takdir gören biridir. Bir çok yardım kuruluşlarında gönüllü olarak hizmet vermektedir,  Lise mezunu olup ileri derecede Almanca bilirim, Kendisi bir hizmet adamı olup, Evli ve beş çocuk babasıyım.

0 yorum: