BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

22 Temmuz 2011 Cuma

MEDYA TANITIM SORUMLUSU - UMUT AYDIN































1974 Yılında Diyarbakır da dünyaya geldi. İlkokul, ortaokul ve liseyi Diyarbakır da okudu.İç hastalığından dolayı %45 özürlü raporu bulunmaktadır. 1999 yılında Anadolu Üniversitesi Açık öğretim fakültesi yönetim ve organizasyon bölümünün 4 sınıftan okulu bıraktı . 2009 yılında Mardin Artuklu Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Teknolojisi 1 sınıf öğrencisiyken kaydını dondurdu. D.Bakır ofis semtinde 3 yıl Onur pasajı Yönetim kurulu başkanlığı yaptı. Özürlüler için hazırlanan Bir çok panel ve söyleşilere katıldı. Bir çok vakıf ve yardım derneklerinde gönüllü çalışmıştır. 2011 genel seçimlerinde Ak Parti Milletvekili Aday Adaylığına başvuruda bulundu Listede ismi çıkmamasına rağmen canla başla partisi için çalışmıştır.İngilizce bilmektedir.Evli iki çocuk babasıdır.
Güzel kalbiyle bize kapılarını açan Ak parti Bağlar ilçe Teşkilat Başkanımız sn Cevdet KARA ya canı gönülden teşekkürlerimi sunarım.

0 yorum: