BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

4 Ocak 2012 Çarşamba

Bağlar İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Ziyaret Edildi .


AK Parti Bağlar  İlçe Başkanlığına Yeni Atanan Sn Erdal Erdal Tek Hedefinin Partisine ve Bağlar İlçesine Canla Başla Hizmet olduğuınu Dile getiren İlçe Başkanımız  Bu Hafta İçerisinde Sn Erdal Erdal ve Yönetim Kurulu üyeleri Bir Çok Kamu Kurumlarını Ziyaret Etti. 

Bağlar İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü  Sn Fırat Batmaz'ı ziyaretinde, amaçlarının Bağlar'a hizmet olduğunu ve bunun içinde kurumlara destek vereceklerini belirterek, kendilerinin sadece siyasi parti temsilcilerinden çok iktidar partisi olarak vatandaşın temsilcisi olduklarını söyledi. Bağlar'da Yaşayan Tüm Vatandaşlarımızın Kesinlikle Parti Ayrımı Yapmaksızın Her Vatandaşımızın Sorununu Kendi Sorunumuz Gördüğümüz Sürece Başarılı oluruz . Bağlar İlçemize Gece Gündüz Hizmet Etmek Sloganıyla Yola Çıktım .  

Bağlar İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü  Sn Fırat Batmaz da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ak Parti Bağlar İlçe Başkanlığına Atanan Sn Erdal Erdal'a yeni görevlerinde başarılar diledi. 


3294 Sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu Hükümlerine göre kurulan Bağlar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının amacı; Fakr-ü zaruret içinde ve muhtaç durumda bulunan, kanunla kurulu Sosyal Güvenlik Kuruluşlarına tabi olmayan ve bu kuruluşlardan aylık ve gelir almayan vatandaşlar ile geçici olarak küçük bir yardım veya eğitim ve öğretim imkanı sağlanması halinde topluma faydalı hale getirilecek, üretken duruma geçirilebilecek kişilere yardım etmek ve sosyal adaleti pekiştirici tedbirler almak suretiyle, gelir dağıtımının adilane bir şekilde tevzi edilmesini sağlamak, sosyal yardımlaşma ve dayanışmayı teşvik etmektir.



VAKFIMIZCA YAPILAN YARDIM ÇEŞİTLERİ
  • Nakdi yardım
  • Sağlık yardımı
  • İlaç yardımı
  • Ortopedik yardımlar 
  • Hastane tedavi ödemesi
  • Yakacak yardımı
  • Eğitim yardımı
  • Giyim yardımı
  • Gıda yardımı
  • Proje destekleri 
  • Diğer yardımlar
ŞARTLİ NAKİT TRANSFERİ

Şartlı Nakit Transferi, ekonomik yoksunlukları nedeniyle çocuklarını okula gönderemeyen veya okuldan almak zorunda kalan ya da okul öncesi çocuklarını düzenli sağlık kontrollerine götüremeyen ve bebek bekleyen aileleri ekonomik yönden destekleyen düzenli bir nakit sosyal yardım sistemidir.

KİMLER BAŞVURABİLİR?

Hiçbir sosyal güvencesi olmayan,çocuğu olan ve bebek bekleyen aileler Şartlı Nakit Transferinden faydalanmak üzere başvuru yapabilirler.

BAŞVURU SIRASINDA GEREKEN BELGELER NELERDİR?

İl/İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarındaki formları doldurduktan sonra aşağıdaki belgelerin forma eklenmesi gerekiyor:
  • Anne ve çocukların nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Anne ve çocukların ikametgah ilmuhaberi
  • Aile Kayıt Örneği
  • Annenin Yeşil Kart Ön yüz fotokopisi
  • Öğrenci belgesi (Eğitim yardımı için)
  • Doktordan gebelik raporu (Gebelik yardımı için
BAŞVURULAR NEREYE YAPILIYOR?

Başvurular, İl / İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına yapılıyor. Doldurulan formlar yine Vakıflara teslim ediliyor.





0 yorum: