BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

15 Ocak 2012 Pazar

İL KOORDİNATÖRÜMÜZ SN YAHYA AKMAN İLÇEMİZİ ZİYARET ETTİ .


Ak Parti İl Koordinatörü  Şanlıurfa Milletvekilimiz Yahya Akman , Diyarbakır  İl Başkan Yardımcıları Muhammed Akar ve Teşkilat Başkanı M . İhsan Yaşar ‘dan oluşan bir heyet Ak Parti Bağlar İlçemize geldi.
AK Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal  ile birlikte AK Parti İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri gelen misafirleri kapıda karşıladı.

AK Parti Bağlar  İlçe başkanlığı binasında yapılan toplantıya;  AK Parti Bağlar İlçe yönetim kurulu üyeleri, AK Parti Gençlik  kolları başkanı Bilal Cengiz ve yönetim kurulu üyeleri ile partililer katıldı.
AK Parti İlçe başkanı Erdal Erdal; misafirlere “Hoş geldiniz”dedikten sonra: “İlçemizi ve bizleri ziyaretinizden ziyadesiyle memnun olduk. Yönetim olarak ekibimizle uyum içindeyiz. uyum içinde olmamız bizlerinde istikrarlı olmasını temin ediyor. En büyük desteği ise Sayın Başkanımıza Olan İnancımızdan  alıyoruz.”dedi.

AK Parti Diyarbakır İl Başkan Yardımcısı Muhammed Akar: “ Bağlar İlçemizle birlikte olmak bizleri ziyadesiyle memnun etti. İçinde bulunduğumuz süreç ise faaliyetlerimizi yenileme ve zenginleştirme sürecidir. 10 yılımızı doldurmuş olan güçlü bir partiyiz. kılcal damarlara kadar kan göndermemiz gerekir. Sn İlçe Başkanımıza ve Yönetim Kurulu Üyelerine ve  Partililere Başarılar Dilerim.
 Ak Parti Şanlıurfa İl Koordinatörü Milletvekilimiz Yahya Akman: “Yeni İlçe Başkanımız Erdal Erdal’ı tebrik ederek, Bağlar İlçemizde bu çoşkulu kalabalığın içinde  bulunmak bizleri son derece mutlu etti. Bağlar İlçemiz sizlerin gayretleri ile daha güzel yerlere geleceğini Sn İlçe Başkanımız Erdal Erdal’ın bu çoşkuyla başarıdan başarıya ulaşacağına Eminim . Bağların Dİyarbakırın En büyük İlçesi Olduğunu ve İlçe Başkanımızın Bağlar İlçemize Canla Başla Hizmet edeceğini Biliyorum . Kendisine ve Ak Partiye Gönül vermiş Partililerimize Başarılar Diliyorum .  Partimize Olan Sevgimiz  , İnancımız  Öyle olmasaydı  Oy Oranımızı % 34 den, % 50 lere taşımazdık. Başbakanımızın dik durduğu gibi bizlerde dik duracağız. başkalarından bizlere hiçbir fayda yok. Dün kardeş kavgası yapanlar bugün bir aradalar. Kardeşin kardeşe düşman olması gerekmez.”dedi.Yönetim Kurulu Üyeleriyle Tek Tek Tanışan Akman Bağlar İlçemiz Hakkında Bilgi alıp , Sorunları Dinledi.


Ak Parti Şanlıurfa İl Koordinatörü Milletvekilimiz Yahya Akman ve yanında bulunanlar İlçe Binamızdan Mutlu bir şekilde ayrıldılar. İlçe Başkanımız Erdal Erdal Misafirlerimizi Kapıya kadar uğurladı .

















0 yorum: