BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

20 Ocak 2012 Cuma

Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal'dan Anlamlı karne hediyesi


Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal , eğitim öğretim yarılını tamamlayan ve karne heyecanı yaşayan Ali Kuşçu İlköğretim Okulu ilköğretim Beşinci sınıf öğrencilerini Kitap ile ödüllendirdi.

Geçtiğimiz hafta Gömmetaş Köyü İlköğretim okulu’nda öğrenim gören yoksul ve dar gelirli ailelerin çocuklarına çanta ve kırtasiye yardımında bulunan AK Parti Bağlar İlçe Teşkilatı , 2011-2012 eğitim öğretim birinci yarıyılının karnelerini alacak öğrencilere ilk hediye Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal’dan geldi.. Ak Parti Bağlar İlçe Başkanlığı tarafından hazırlatılan Okuma Kitapları , Ali Kuşçu İlköğretim Okulu Beşinci sınıfta okuyan 500’e yakın Adet Okuma Kitabı öğrencilere dağıtıldı. Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal Ali Kuşçu İlköğretim okulunu ziyaret ederek, okuldaki 500’e yakın öğrenciye hediyelerini kendi elleriyle takdim etti.Başkan Erdal Erdal ,okul müdürü Yahya Akıncı tarafından karşılanırken,okul ziyaretinde kendisine Ak Parti Bağlar İlçe Başkanlığı Yönetim Kurulu Üyeleri Nezihe Kent , Ayfer Koç , Aydın Çavuş , Savaş Acar eşlik etti.Öğrenciler tarafından sevinçle karşılanan Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal , hediye verdiği öğrencilerle uzun süre sohbet etti.

Konu ile ilgili açıklama yapan Ak Parti Bağlar İlçe Başkanı Erdal Erdal Dağıtım sırasında öğrencilere kitapları okumalarını yönünde tavsiyede bulunan Erdal , taktir ve teşekkür alan öğrencileri de tebrik etmeyi unutmadı. öğrencilerin yarıyıl tatilinde zamanlarını Okuma Kitabı hediyesini özellikle seçtiklerini,bunun çocuklarımızın okuma alışkanlığını kazanmasını arzuladığımızdan dolayı,öğrencilere katkısının önemli olacağını ifade etti. Öğrencilerle hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmeyen Başkan Erdal ve beraberindekiler, kitap dağıtımının ardından okuldan ayrıldı .













0 yorum: