BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ

20 Ocak 2012 Cuma

BAĞLAR İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ZİYARET EDİLDİ



AK Parti İlçe Başkanı Erdal Erdal, yönetim kurulu üyeleri Nezihe Kent , Ayfer Koç , Savaş Acar , Umut Aydın , Cahit Türk , Kasım Duran , İbrahim Yumlu ile birlikte Bağlar  İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdulrahman Sevgili’ye  nezaket ziyaretinde bulundular.

AK Parti İlçe Başkanı Erdal Erdal,  Bağlar İlçedeki eğitimde yapılan çalışmalar, yürütülen projeler , yaşanan okul ve idareci sorunları hakkında İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdulrahman Sevgili’den bilgi aldı. Türkiye’nin aydınlık geleceği için eğitimin önemini bildiklerini ve yaşanan sorunların aşılması noktasında ellerinden gelen desteği vereceklerini ifade eden Erdal Erdal , Türkiyenin son yıllarda eğitim alanında elde ettiği başarıların kendilerini gururlandırdığını kaydetti. 2011 Yılında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan önderliğinde yürütülen ‘Ana Kız Okuldayız’ kampanyasının Diyarbakırda’da başarılı bir şekilde yürütüldüğünü ifade eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdulrahman Sevgili ise yeni uygulanmaya konması planlanan projeler hakkında yürütülen çalışmalara değindi.

AK Parti iktidarının eğitimde önemli projeleri hayata geçirdiğini belirten İlçe Başkanı Erdal Erdal ziyarette şunları söyledi; “İktidar partisi olarak eğitme büyük önem veriyoruz. Çocuklarımıza kitaplarını ücretsiz olarak veriyoruz. Bir Çok Güzel Proje ile okullarımız teknolojik sınıflarla donatılacak. Bu Projeler ülke çapında hayata geçirildiğinde ülkemizdeki eğitimin kalitesi artacak. İlçemizde eğitim alanında yaşanan sorunların giderilmesi için elimizden gelen gayreti sarf ediyoruz.





0 yorum: